אחריות, משלוחים, החזרות וביטול עסקה

משלוחים והחזרות

 

אפשרויות משלוח

זמן אספקת המוצר הוא 4 ימי ייצור והדפסה (לא כולל את היום בו בוצעה ההזמנה)

 

איסוף עצמי-חינם

במידה ותבחרו באיסוף עצמי תוכלו לבוא לאסוף את המוצר לאחר שנציג מטעמינו יצור איתכם וזאת עד ל 4 ימי עסקים ממועד אישור ההזמנה. (לא כולל את היום בו בוצעה ההזמנה)

האיסוף מתבצע מכתובת החנות כהנמן 62 בני ברק, שעות לאיסוף עצמי הנן שעות פעילות החנות ימים א-ה בין השעות 10:00-21:00.

 

משלוח עד הבית/העבודה

עלות המשלוח משתנה בהתאם לעיר בה תבחרו לקבל את המוצר

במידה ותבחרו במשלוח עד הבית או העבודה זמן האספקה יהיה 4 ימי ייצור ואספקה + 4 ימי עסקים למשלוח.

ימי החלוקה הינם ימים א-ה בין השעות 10:00 עד 21:00, ולכן מומלץ לתת כתובת בה נמצאים בשעות אלה.

המשלוחים שלנו מגיעים לכל הארץ. במידה והכתובת אינה נמצאת באזורי השירות של חברת השילוח – נשלח את ההזמנה בדואר רשום בכפוף ללוחות הזמנים של דואר ישראל.

 

חשוב לציין שביצוע משלוחים לא מתקיים בשישי, שבת וערבי חג.

 

ביטול עסקה

הלקוח מאשר ומבין כי המוצרים באתר הינם מוצרים שיוצרו, עוצבו והודפסו במיוחד עבור הלקוח בעקבות הזמנתו, על פי מידות ו/או דרישות מיוחדות ועל כן לא ניתן יהיה לבטל את ההזמנה, לאחר שישלח ע”י החברה אישור ההזמנה ולא ניתן יהיה להחליף או להחזיר, לקבל החזר כספי או זיכוי כלשהו בגין הזמנה שבוצעה באתר לאחר קבלת אישור ההזמנה.

 

במידה ועדיין לא נשלח אישור הזמנה ניתן לבטל את העסקה בהתאם ובכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981, תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010, וכל דין רלוונטי.

 

החלפות והחזרות

רב המוצרים באתר הינם מוצרים שיוצרו, עוצבו והודפסו במיוחד עבור המשתמש בעקבות הזמנתו, דרישותיו ואו מידות מיוחדות על פי בקשת המשתמש, לכן המשתמש מבין ומאשר כי לא ניתן יהיה לבטל / להחליף / להחזיר / לקבל החזר כספי / זיכוי כלשהו בעקבות הזמנה שבוצעה באתר לאחר קבלת אישור ההזמנה.

 

מוצרים כגון מסגרות לתמונות, מסגרות חוטים, מעמדים משרדיים וכל מוצר שלא נעשתה בו הדפסה הקדשה, תמונה אישית וכו’ ניתן יהיה להחליף או להחזיר בהתאם ובכפוף לחוק הגנת הצרכן וזאת במידה והם באריזתם המקורית ולא נעשה בהם שימוש כלל.

 

במידה ולאחר הקניה המוצר שבחרת אזל מהמלאי או במקרה שפרטי האשראי שלך לא נקלטו במערכת – הזמנתם עלולה להתבטל על ידינו. שירות הלקוחות שלנו ייצור עמך קשר לבירור ולעדכון.

 

 

אחריות מוצרים

אנו עושים את המירב על מנת לספק לכם מוצרים תקינים ואיכותיים. באים נתקלתם בפגם במוצר או שהמוצר שסופק לכם תקול, נשמח שתפנו אלינו לשירות הלקוחות בטלפון 03-6200296 בימים א-ה בין השעות 10:00-21:00 או במייל בכתובת 6200296@gmail.com ונשתדל לעזור